SEOSki radzi – w jaki sposób reagować na hejt?

SEOSki radzi, jak radzić sobie z hejtem.

Zespół SEOSki wie, że hejt to problem, który dotyka zarówno osoby indywidualne, jak i firmy. W przypadku tych drugich może być szczególnie szkodliwy, ponieważ wiąże się z utratą klientów, a co za tym, idzie z pomniejszeniem zysków. Dlatego tak ważne jest to, aby wiedzieć, w jaki sposób reagować na hejt.

SEOSki kontra hejt

Hejt – jakie są przyczyny jego powstawania?

Nienawiść w sieci to szeroko komentowany problem. Nic dziwnego, ponieważ jego konsekwencje mogą być naprawdę dotkliwe. Obecności hejtu w sieci sprzyja to, że Internet jest to przestrzeń, w której każdy jest anonimowy. W ten sposób czuje się bardziej bezkarny i łatwiej przychodzi mu wyrażanie negatywnych opinii w sieci.

Rozprzestrzenianie nienawiści w sieci to nie tylko specjalność hejterów, którym sprawia to czystą przyjemność. Negatywne opinie w Internecie pochodzą często od byłych pracowników i konkurencji, która w ten nieetyczny sposób chce pozbyć się rywali z rynku.

SEOSki walka z hejtem.

Hejt – jak z nim walczyć?

Podstawowym błędem jest ignorancja i udawanie, że nie dzieje się nic złego. Lekceważenie opinii, które negatywnie wpływają na wizerunek często przynosi odwrotny skutek, co oznacza, że hejt przybiera na sile. Często osiąga taki zasięg, że jeszcze trudniej go zwalczyć aniżeli w początkowej fazie. Niezbędna jest moderacja komentarzy w mediach społecznościowych i usuwanie wysoko pozycjonowanych opinii na forach.

Takie niejednokrotnie są w sieci bardziej widoczne niż informacje na temat samej firmy lub oferowanej przez nią usługi, czy produktu. Równie ważną rolę odgrywa budowanie pozytywnej opinii na temat firmy. Obecnie największy potencjał mają grupy facebookowe i fora tematyczne w Internecie.

Skuteczność SEOSki w walce z hejtem.

SEOSki – skutecznie walczymy z hejtem

W walce z hejtem łatwo popełnić podstawowe błędy, dlatego aby ich uniknąć dobrze skorzystać z pomocy profesjonalistów. Takich można znaleźć w profesjonalnych agencjach marketingowych, a taką z nich jest właśnie SEOSki. Liczne referencje i praktyczna wiedza z zakresu zarządzania e-kryzysem pozwala na prowadzenie skutecznej walki z hejtem.

W tym celu sięgamy po narzędzia marketingu szeptanego i wyspecjalizowany system alertów PR, który pozwala na szybką i trafną reakcję. SEOSki pozwoli ocalić firmę przed e-kryzysem. Dodatkowo zajmiemy się budowaniem pozytywnej opinii na temat Twojej firmy. Wszystko to, dzięki stworzeniu unikalnej bazy pozytywnych rekomendacji biznesowych dla Twojej firmy. To przełoży się na wzrost zainteresowania ofertą Twojej firmy, co z kolei przełoży się na konkretne wyniki finansowe.

SEOSki - walka z hejtem w praktyce.
4.9/5 - (17 votes)